Łowcy Kilometrów - Letni wyjazd ATH 2023

Letnie wyjazdy ATH na stałe wpisały się w nasz motocyklowy kalendarz, dlatego ten punk w tegorocznym harmonogramie możemy już odhaczyć. W dniach  18-20 sierpnia 2023 po prostu bieszczadowaliśmy. Tegoroczna trasa jedna z dłuższych bo przejechaliśmy ponad 1400 kilometrów. Tak długa i wymagająca droga dla niektórych braci okazała się bardzo dużym wyzwaniem, ale ostatecznie osiągnęliśmy wyznaczone cele.

Może zacznijmy od początku bo pierwszego dnia w drodze do Jarosławia zobaczyliśmy zamek Krzyżtopór. Dokładniej mówiąc ruiny powstałej w latach 1621–1644 rezydencji pałacowej otoczonej fortyfikacjami bastionowymi położonej w miejscowości Ujazd w województwie świętokrzyskim. Była to jedna z największych budowli pałacowych w Europie przed powstaniem Wersalu. Od 2018 ma status pomnika historii.

Następny dzień to przede wszystkim Bieszczady… cudowne i magiczne miejsce z trasami stworzonymi wręcz dla motocyklistów… Tego dnia odwiedziliśmy zaporę w Solinie, Przełęcz Przysłup gdzie w bliskiej odległości znajduje się taras widokowy z którego, rozciąga się „zapierający dech w piersiach” widok na Bieszczady. Tego dnia  przemierzyliśmy również pętle bieszczadzką (tj. Lesko, Baligród, Cisna, Ustrzyki, Lutowiska oraz Wetlinę z tarasem widokowym przy Przełęczy Wyżna). Ten dzień okazał się zbyt, krótki aby zobaczyć wszystkie atrakcje jakie oferują Bieszczady, gdzie „…czas anielsko płynie, każdy potok gada z aniołami o bieszczadzkiej wspomina krainie”.

Ostatni dzień, to już tylko niestety droga powrotna do domu. No koniec widać było oznaki zmęczenia na twarzach niektórych braci ale ostatecznie wszyscy bardzo zadowoleni z przebytych wspólnie kilometrów oraz odwiedzonych miejsc, które na długo pozostaną w naszej pamięci. Zachęcamy do obejrzenia obszernej fotorelacji z naszego wypadu.

Starsze Artykuły

Czytaj...
ATH na 5 edycji motocyklowych urodzin Gabrysia.

Gabryś to bardzo pogodny chłopak – mimo tego, że od urodzenia zmaga się z licznymi chorobami jest niebywale pozytywnie nastawiony do życia. Kilka lat temu podczas swego pobytu w szpitalu po raz pierwszy spotkał się z Grupą Motocyklistów i od tego czasu motocykle stały się jego pasją. Gdy 5 lat temu wraz z rodzicami zamarzył sobie, by świętować urodziny w towarzystwie kierowców jednośladów i ich stalowych maszyn na jego zaproszenie do rodzinnych Osięcin przybyło nieco ponad 100 maszyn. Z roku na rok ich liczba się zwiększała, a 19 maja 2024 padł absolutny rekord – na 5 edycję motocyklowych urodzin Gabrysia, przyjechało kilkaset motocykli z całej Polski, co pozytywnie zaskoczyło Szanownego Jubilata i całą jego rodzinę. ATH MOTOCLUB Włocławek dowiedział się o tym wydarzeniu z materiału przygotowanego przez Karolinę Klimecką z WLC.PL – oczywiście nie mogło nas tu zabraknąć. Wielkie dzięki dla wszystkich, którzy tego dnia postanowili odwiedzić Osięciny i sprawić radość Gabrysiowi i całej jego rodzinie. Takie chwile pokazują, że marzenia naprawdę się spełniają – trzeba tylko bardzo w to wierzyć.

{gallery}2024/Gabrys2024{/gallery}

2024-05-20
MOTO KREW 2024 WŁOCŁAWEK

W sobotę 1 czerwca 2024 na Placu Fajansu Włocławskiego przy C.H. Wzorcownia działo się dużo dobrego. Były oczywiście atrakcje dla najmłodszych, bo dokładnie tego dnia przypadał Dzień Dziecka. Było również sporo hałasu, a to za sprawą kolejnej edycji akcji MOTO KREW, którą zorganizował Klub Motocyklowy GREMIUM MC WŁOCŁAWEK. Były koncerty, pokazy taneczne, konkursy, ale najważniejszym punktem programu była zbiórka krwi, która odbywała się w specjalnym ambulansie Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa z Bydgoszczy. Organizacja tego wydarzenia w tym właśnie miejscu to już tradycja – tradycją jest również udział ATH MOTOCLUB WŁOCŁAWEK i oddawanie krwi przez naszych przedstawicieli. Wiemy jak ważne jest Honorowe oddawanie krwi – to jedyny lek, którego nie można wyprodukować…

{gallery}2024/Motokrew2024{/gallery}

2024-06-10
Podsumowanie MOTO-AERO 2024.

W czwartek 13 czerwca 2024 r. dokonaliśmy uroczystego podsumowania naszej sztandarowej imprezy organizowanej przy współudziale Aeroklub włocławskiego. Mowa tutaj o Moto-Aero 2024 czyli rozpoczęcia sezonu motocyklowego oraz lotniczego. Wydarzenie, które odbyło się 1 maja 2024 na lotnisku w Kruszynie pod Włocławkiem było niezwykłym wydarzeniem. Dlatego Z wielką radością i wdzięcznością pragniemy podziękować Wszystkim sponsorom, darczyńcom, ludziom dobrej woli  za wsparcie oraz zaangażowanie w organizację tegorocznego wydarzenia. Wasza pomoc a także hojność były kluczowe dla sukcesu tego wydarzenia, które zgromadziło wielu entuzjastów motocykli z całego regionu. Dzięki Waszemu wsparciu mogliśmy zapewnić uczestnikom niezapomniane doświadczenia, pełne emocji i wrażeń, a także stworzyć atmosferę sprzyjającą nawiązywaniu nowych znajomości i wspólnemu dzieleniu pasji do motocykli a wszystko opieczętowane wspaniała muzyką zespołu Golden-Life. Szczególne podziękowania kierujemy do:

-Prezydenta Miasta Włocławka p. Krzysztofa Kukuckiego

-AEROKLUBU Włocławskiego im. Stanisława Skarżyńskiego

-Wójta Gminy Włocławek p. Magdaleny Korpolak - Komorowskiej

-Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego we Włocławku

-Firmy ANWIS Włocławek Sp. z o.o.

-Jakuba Rakuć właściciela Firmy MEDIKOR Włocławek

-Ochotniczej Straży Pożarnej OSP KSRG w Kruszynie

-Ochotniczej Straży Pożarnej w Świętosławiu

-Wydziału Kultury, Promocji i Komunikacji Społecznej Urzędu Miasta Włocławka

-Medialnego Centrum Kujaw Sp. z o.o.

-Q4 Włocławskiego Portalu Internetowego

-Polskiego Radia Pomorza i Kujaw

Na sam koniec dziękujemy również Wszystkim motocyklistom oraz zainteresowanym którzy 1 maja 2024 zdecydowali się odwiedzić lotnisko po Włocławkiem. To Wasza obecność każdego roku daje nam paliwo do tego, aby starać się o organizację kolejnych edycji Moto-Aero. Poniżej krótka relacja fotograficzna.

{gallery}2024/PRSM2024{/gallery}

2024-06-14
ATH w Gnieźnie 2024

Motocykliści ATH Moto Club, lubią organizować ekscytujące wyjazdy, tym razem nasz wybór padł na Gniezno. Jedno z najważniejszych historycznych miast Polski odwiedziliśmy w dniach 22-23.06.2024 roku. Wyjazd miał na celu zarówno integrację członków klubu, jak również odkrywanie bogatej historii oraz kultury Gniezna. Po przyjeździe na miejsce pierwszym punktem programu była Katedra Gnieźnieńska, jeden z najważniejszych zabytków Polski. Wnętrze katedry, ze swoją majestatyczną architekturą i bogatą historią, zrobiło na nas ogromne wrażenie. Przewodnik opowiedział nam o znaczeniu katedry w historii Polski, w tym o koronacjach pierwszych polskich królów. Żałujemy bardzo, że na żywo nie mogliśmy podziwiać jednego z najcenniejszych zabytków tj. konfesji św. Wojciecha, relikwiarza oraz klęczących postaci podtrzymujących relikwiarz z powodu prac związanych z ich konserwacją i restauracją. Wszystko aby nowym blaskiem mogły rozjaśnić przyszłoroczne wydarzenia Roku Świętego 2025 czyli 1000 rocznicy pierwszych koronacji królewskich w katedrze gnieźnieńskiej. Po wizycie w katedrze, przyszedł czas na spacer po urokliwym Starym Mieście. Wąskie uliczki, zabytkowe kamienice i przytulne kawiarnie tworzyły niepowtarzalny klimat. Zatrzymaliśmy się na posiłek w jednej z kafejek, gdzie mogliśmy odpocząć i podzielić się wrażeniami. Wieczorem zorganizowaliśmy wspólną integracyjną kolację w restauracji gdzie spędzaliśmy noc. Była to doskonała okazja do nagrodzenia jednego z naszych Braci czyli Artura Ratajczyka za ogromy wkład pracy jaką włożył w tegoroczne przygotowania naszej sztandarowej imprezy czyli Moto-Aero 2024. Wieczór upłynął w cudownej atmosferze, pełnej śmiechu i radości, a rozmowy trwały do późnych godzin nocnych. Poniżej relacja foto z naszego wyjazdu.