Wyjazd Letni ATH - Rewal 2020

Wyjazdy letnie w gronie ATH oraz zaprzyjaźnionych nam osób stały się tradycją, tegoroczny wypad odbył się przy okazji święta Bożego Ciała a nasz wybór padł na północną część kraju tj. Bałtyk. O godzinie 8:30 w czwartek ośmiu motocyklistów oraz jedno auto techniczne spotkało się na miejscu zbiórki w Pikutkowie, a 30 minut później pędziliśmy już nad morze. W Toruniu zabraliśmy kolegę Wiesława i tam właśnie pogoda sprawiła nam psikusa, gdyż zaczęło padać. Jednak dla motocyklistów nie ma  złej pogody i po założeniu przeciwdeszczówek, ruszyliśmy dalej w drogę. Na miejscu w Domu  Wczasowym Radość zlokalizowanym w Rewalu zameldowaliśmy się około 16:00. Wyżej wymieniony ośrodek był jednocześnie naszą bazą wypadową podczas, kolejnych dni pobytu nad morzem. Czwartkowe popołudnie to obiad, spacer nad morzem i integracja. Następny dzień przywitał nas piękną słoneczną pogodą, dlatego kilka godzin spędziliśmy  na ładowaniu akumulatorów na przepięknej plaży w Rewalu. Po leżakowaniu nad morzem pojechaliśmy zwiedzić  miejscowość Międzyzdroje. Tam zjedliśmy mały obiad  oraz spacerowaliśmy nadmorską promenadą. Sobota to również udany dzień pod względem pięknej pogody więc ponowne zawitaliśmy na plażę aby utrwalić nadmorską opaleniznę z dnia poprzedniego. Po południu wybraliśmy się do Kołobrzegu tam oczywiście nie mogło zabraknąć spaceru promenadą gdzie zjedliśmy przepyszne lody a to był dopiero wstęp do królewskiego obiadu w postaci dorsza u Rewińskiego. Po powrocie do Rewala oczywiście nie mogło zabraknąć integracji i jak to powiadają, że w dobrym towarzystwie czas szybko mija to zrobiła nam się niedziela. Po śniadaniu wybraliśmy się na spacer aby pożegnać morze , następnie pakowanie kufrów mały posiłek i około godziny 13:00 ruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za mile spędzone chwile wspaniałą integrację myślę że ,to nie był stracony czas przynajmniej w moim odczuciu…Poniżej relacja foto z naszego wyjazdu.